Wednesday, April 14, 2021

Spring! / Wiosna!

Wiosna! Nareszcie! Wszedzie sie zazielenilo. Jak widac, u mnie w robotkach tez. 😀Oto serwetka robiona z polskich, zieloniutkich nici. Nieduza (ok. 23 cm srednicy), ale cieszy oko. Niektorzy nie lubia serwetek, poniewaz wydaja im sie one staroswieckie lub kiczowate. No coz, ja takiego pogladu nie podzielam. Mnie fascynuje ta cala "platanina" nitek, ktora uklada sie w rozne ciekawe i trojwymiarowe wzory.

Spring! Finally! It's getting green everywhere, and evidently in my crafting, too. 😀 Here is a doily, made from a Polish, delightfully green crochet cotton. It's not too large (approx. 9" in diameter), but a feast for the eyes nevertheless. Some people don't like doilies, because they consider them old fashioned or kitschy. I just don't see them that way. I'm absolutely fascinated  how a collection of thread loops and twists can result in such various and interesting three-dimensional patterns.



Specifications/Dane:
 
Pattern/Wzor: "Leylight Doily", Julia Hart
Thread/Nici: Kaja, Ariadna
 
 

Dziekuje wszystkim za odwiedziny. Zycze milego i cieplego dnia. Trzymajcie sie zdrowo.
 
Thank you so much for visiting. Wishing you a lovely and warm day. Keep safe and healthy. 
 

3 comments:

  1. Bardzo lubię szydełkowe serwetki. Ta jest śliczna :)

    ReplyDelete
  2. Ja uwielbiam serwetki, a jeśli są przepięknie i równiuteńko wykonane jak Twoja to jak nie mają cieszyć oczu?
    W Polsce mamy piękną zimę tej wiosny🙂 oczekujemy na piękna zieleń traw i kwiaty🌷

    ReplyDelete
  3. Ja jestem staroswiecka i lubię takie serwetki :)

    ReplyDelete