Sunday, February 26, 2012

My very first gloves/Moje pierwsze rekawiczki

 
Prosze Panstwa, wydziergalam pierwszy raz w zyciu rekawiczki! Okazalo sie, ze wcale nie byly takie trudne jak myslalam. Troszke tylko trzeba bylo sie koncentrowac, bo to i zygzaki trzeba bylo robic, i "sznureczek" kontrastu wokol dwoch palcow, i wogole jeszcze takiej konstrukcji na drutach nie robilam. Ale wyszly fajnie. Zrobilam dwie niby takie same, niby rozne. Dla hecy. Jak ktos tego nie rozumie to... no coz... Wzor na rekawiczki nazywa sie Io Gloves, i jest tej samej autorki (Asa Tricosa), ktora wymyslila szal Semele. Dodatkowe specyfikacje odnosnie rekawiczek znajdziecie ponizej.  Jesli chodzi o fotki, to obie rekawiczki przedstawione sa na lewej rece poniewaz nie mialam modelki ani fotografa, czyli ze prawa reka fotografowalam lewa reke (tak, probowalam cykac lewa reka, ale to nie byl dobry pomysl).  Wszystkim dziekuje serdecznie za odwiedziny i przemile komentarze. Zycze Wam pieknego dnia i pogody ducha.

Drumroll, please... I made my very own gloves for the first time ever! It turns out, they weren't as hard to knit, as I thought they would be. Sure, the project required a bit of concentration considering the ongoing zigzag pattern, the contrasting strip of colour winding around the index finger and the unfamiliar (to me) construction, but they turned out quite ok. I made two different ones, in terms of colour, since I find that fun, funny, and positive in some silly, happy way. The pattern for these gloves is called Io and is by the very same Asa Tricosa, who came up with the Semele Shawl pattern. You'll find additional specs wrpt my gloves (like yarn, needles) below. I didn’t have a model or a photographer, so I had to model and take photos. Therefore both gloves are shown on my left hand. I tried to take photos with my left hand, but they turned out to be disastrous. Thank you, everyone, for visiting my blog. Have a beautiful day.



























  
Specifications:
 Specyfikacje:
Needles/ Druty:  US 1 and 1.5; 2.25 i 2.5 mm
Size/ Rozmiar:  Large; Duzy



14 comments:

  1. Ale bombowe! Na pierwszy raz wybrałaś od razu projekt z najwyższj półki. I to rozwiązanie dla hecy bardzo mi odpowiada. Ogromnie mi się podobają. Bardzo ciekawy projekt.

    ReplyDelete
  2. uu..misterna robota...jak zwykle u ciebie dopracowane w kazdym szczegole...i piekne polaczenie kolorow i wzor...jestem pod wrazeniem..pozdrawiam ania

    ReplyDelete
  3. Super są. Ślicznie Ci wyszły. Podziwiam :)

    ReplyDelete
  4. Warto było czekać na efekt! Dobrze, że nie poddałaś się sugestiom tradycjonalistów i nie "odwróciłaś" kolorów - świetne są. A zdążysz jeszcze ponosić w tym roku????

    ReplyDelete
  5. świetne są:) i troche nie wierzę że nie są trudne ;)

    ReplyDelete
  6. Są świetne !!! :))) pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Love those! Great Job! I know my DD's will love them, too, so thank you for sharing the pattern info, etc.

    ReplyDelete
  8. Świetne te rękawiczki takie niespotykane i pracochłonne.
    Hafty też się zapowiadają ciekawe!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. śliczne! wzorek i kolory powalaja :)
    wcale nie widać, że to pierwszy raz!
    zdolna baba z Ciebie :P oj zdolna

    ReplyDelete
  10. one są absolutnie fantastyczne!!!!!!

    ReplyDelete