Friday, July 22, 2011

Sukieneczka/Dress

















No, i nastepna sukieneczka dla corci skonczona. Dosyc latwa do zrobienia tylko opis jest gdzieniegdzie troszke niejasny. Niektorzy uwazaja, ze opis zawiera jakies bledy, ale ja sie ich nie dopatrzylam, a sukienka wyglada tak, jak ma wygladac, wiec nie bede sie przejmowac. Wzor nazywa sie Sarabeth i jest z Vereny. Tutaj mozna go zakupic w wersji elekronicznej (po angielsku). Jest tez w Verenie na Wiosne 2010. W wersji niemieckiej to jest ponoc #64 Kinderkleid mit Ajourmuster-Mix. Wiecej informacji mozna zasiegnac na Ravelry tutaj. Dziergalam z wloczki bawelnianej Sonata (z Elann; kolor Glacier Blue), ktora nie jest juz produkowana na rzecz nowej, miekszej Sonaty (link tutaj), na drutach nr. US 5, rozmiar 6/7. Robilam troszke na wyrost, ale na zdjeciach nie wyglada na wielka poniewaz po upraniu nie rozciagalam sukienki do wlasciwych rozmiarow. Corci sie podoba i nie chciala jej z siebie zdjac. Ja jestem szczesliwa ze skonczylam bo mi sie zaczynalo dluzyc to dzierganie.

Well, another dress for my DD is done. It was relatively easy to knit, except that the pattern instructions were a bit vague sometimes. Some people mentioned that there are mistakes in the pattern, but I didn't notice any and the dress looks like it's supposed to (I think). The name of the pattern is Sarabeth (from Verena) and can be purchased in an electronic form here. I made this with size US 5 needles, using Sonata yarn (100% cotton; colour: Glacier Blue), which was recently discontinued in favour of Sonata Soft. I made it a bit larger than my DD needs right now, but it doesn't look overly big on the photos because I didn't block the dress to its full size. My DD likes the dress and didn't want to take it off. I'm happy because it's finally done.


















Niedawno zaczelam wyszywac samplerek Nova, autorstwa Genny Morrow. Po ukonczeniu ma wygladac tak.  Sklada sie to z 396 kwadracikow, a kazdy kwadracik ma bok o dlugosci  1.8 cm. No, zajmie to sporo czasu, nawet gdybym mogla robic jeden kwadracik na dzien. Grunt, to posuwac sie do przodu i nie wrzucic do szafy. 

To tyle na dzisiaj. Wszystkim zycze wspanialego dnia i dziekuje za odwiedziny.










Not long ago, I started to work on a needlepoint sampler called Nova, by Genny Morrow. It's composed of 396 small squares (less than 3/4" each). Yup, it's going to take a looong time, even if I manage to stitch one square a day. The most important thing is to keep working on it and not to dump it in the closet, where it might accidentally enter into a state of hibernation for years to come.

I guess that's it for today. Have a wonderful day and thank you for visiting my blog. 


17 comments:

  1. sukieneczka prześliczna;))kiedy ja nauczę się coś z drutów i opisów;???pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  2. Ja tez bym tej sukienki nie chciala sciagnac, nawet pewnie zabrala bym ja ze soba do lozka na czas snu. Piekna jest poprostu i juz.
    A nowa wyszywanka... fajna bedzie

    ReplyDelete
  3. Śliczna sukienka i córcia!

    ReplyDelete
  4. Cudna ta sukienka a Modelka fantastyczna .
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga!!!

    ReplyDelete
  5. Wszystko super. Modelka, sukienka, zdjęcia. A może byś jakąś książeczkę z sukieneczkami, które zrobiłaś dla Twojej Księżniczki wydała?

    ReplyDelete
  6. Sukienka uwodzicielska, córeczka cudownie w niej wygląda. Obydwie przyciągają oczy i tylko podziwiać i podziwiać...

    ReplyDelete
  7. Sukienka przepiękna na super modelce!!! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Jakie cudeńko. Chciałabym być twoją córką Małgosiu - miałabym takie śliczne sukienki:)

    ReplyDelete
  9. oj bardzo mi się podoba, sama bym taką przywdziała :D

    ReplyDelete
  10. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    ReplyDelete
  11. Dziekuje Dziewczyny za mile komentarze. Teresko, projekty nie sa mojego autorstwa, wiec nie moge ich publikowac. W zasadzie moglabym projektowac sama (pierwszy post na moim blogu zawiera wlasnie moj projekt), ale niestety czasu na to juz nie starcza.

    ReplyDelete
  12. chwaliłam już na fb, ale właśnie dotarłam tu (i zostaję;)) sukieneczka jest rewelacyjna!!!
    dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)
    ja się nie dziwię, że córeczka wrabia mamusię w ponadplanowe robótki, też bym tak na jej miejscu robiła :D

    ReplyDelete
  13. That is just so sweet! What a great dress for your little girl. Congratulations!

    ReplyDelete
  14. wow, nie wiedziałam że wyszywasz Novą :))) bardzo się cieszę że jest nas więcej :)

    ReplyDelete
  15. You have raised your DD's dresses to high art, my dear. They are stunning and sensational and sweet and WEARABLE! Bravo!

    ReplyDelete